2015. január 30. 19:06 - Az 500 legjobb album 2 arca

471. Richard & Linda Thompson – I Want to See the Bright Lights Tonight (1974)

rlt300x300.jpg

Lepa

Nem ilyenre számítottam az előadó neve alapján. Szerencsére pozitív a meglepetés az első szám alatt. Jó, hogy nem túl folkos, egyszerre modern és hagyományos. A második szám eleje pedig a Beatles „indiai" korszakára emlékeztet, de aztán máshogy folytatódik. A Withered and Died elég szomorú, én is az lettem tőle. Ez a hatás nagy erénye a számnak, bár nem kívántam szomorú lenni. A We Sing Hallelujah-ban olyan hangszer van (valami nádsíp), amiről nem gondoltam, hogy felbukkan akár az egész 500-as lista során. :) Jó kis folkos beütés, aranyos számok ezek mind. A The Little Beggar Girl az első, ami nem igazán üti meg a színvonalat, vagy nekem már túl „parasztos" zene. A The Great Valerio is szép ballada. Nem nagyon tudok mit adni a lemezre: egyrészt szép, aranyos, kedves dalok, másrészt meg nehéz vele mit kezdeni, ez szinte már nem is könnyűzene. A jobbat adom, mert bár most nincs ilyen hangulatom, sokkal több értéket képvisel, mint a legtöbb eddig hallott popalbum. (A bónuszok elég durvák, a másodikban elég sok virtuózkodás van.)

B+ (7)

Full Virgin Listener Achievement

Dönci

Az első szám elmegy, a második intrója akár George Harrisoné is lehetne. :) Elég nyugis zene. És hála Istennek nem autentikus country. :) Linda éneke annyira nem megkapó. A We Sing Hallelujah tetszik. Nem rosszak a dalok, de nem is különösen jók. Az erős ötös és a gyenge hatos között vacillálok. Azt hiszem, hatost kap az utolsó szám miatt, bár magamtól nem hallgatnám. A címadó számra csak a bónuszok között figyeltem fel. A The Calvary Cross bónusza is jó.

B (6)

Full Virgin Listener Achievement

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://500legjobb.blog.hu/api/trackback/id/tr767119313

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása