2015. december 03. 07:00 - Az 500 legjobb album 2 arca

164. Marvin Gaye – Let's Get It On (1973)

marvin_gaye-let_s_get_it_on_300x300.jpg

Dönci

A címadó szám zseniális, nem is kell hangulatosabb, mellesleg ismerős is. :) A Please Stay is király. Pedig azt hittem magamról, nem szeretem ezt a stílust. Úgy tűnik, eddig sosem hallottam minőségit belőle. :D Az If I Should Die Tonight gyengébb az első kettőnél, de vállalható. A Keep Gettin' It On is frankó, viszont a Come Get to This megint közepes. A Distant Lover is közepes. Vagy meguntam a stílust, vagy valóban gyengébbek ezek a számok. A You Sure Love to Ball elején nagyon olcsó megoldás női nyögéseket alkalmazni. A zárlat megint elmegy. Azt hiszem, elég gyorsan visszaesett 9 pontról 6-ra.

B (6)

Similar Taste Achievement

Lepa

Bár nem szeretem az ilyen zenét, de bevallom, az első szám tényleg igényes. A Please Stay se rossz annyira, ismerős is. Valamiért a Keep Gettin' On is ismerősen hangzik, el is megy, bár nagyon hasonlóak számomra ezek a nóták. A Distant Lover az első unalmasabb szám, hiányzik belőle a lendület. A végére azért megunom, pedig csak bő fél óra a lemez. Bármennyire igényes, és a maga stílusában biztos kiemelkedő, én nem hallgatnám.

B (6)

Similar Taste Achievement

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://500legjobb.blog.hu/api/trackback/id/tr148125066

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása