2016. február 05. 01:00 - Az 500 legjobb album 2 arca

100. Sly & the Family Stone – There's a Riot Goin' on (1971)

slyfam-riot1.jpg

Dönci

Az első szám nyomtalan, már a második alatt sem tudok rá visszaemlékezni. Viszont a Just Like a Baby kellemesen szétfolyós (túl azon, hogy a szövege egy nulla). A Family Affair megint jó, közte pedig egy nyomtalan volt. Vajon a páros számok jók csak ezen a lemezen? Az utána lévő két dalt szerintem túltolják. Mindegyik legalább 2 perccel hosszabb, mint kéne. Már majdnem leírtam, hogy a Spaced Cowboy gyalázatosan szörnyű, de megszoktam a jódlit, és most már tetszik. Sőt, ezt még két percig elhallgattam volna. :D A Runnin' Away mindkét változata jóféle. Na, végül enélkül is meglettem volna. Kap egy hatost.

B (6)

Lepa

Nézzük az utolsó száz lemezt – a legjobbakat! A funky nekem hosszú távon nem annyira működik, de amúgy el lehet hallgatni. Sajnos 4 szám után még semmit nem tudok kiemelni. Talán a Family Affairt. Azért az Africa Talks to You és a Thank You for Talking to Me, Africa vicces címpár. A Runnin' Away hangulata kicsit más, mint a többié, jó is. Ezzel együtt nem okoz semmiféle igazán maradandó élményt az album.

B (6)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://500legjobb.blog.hu/api/trackback/id/tr48361278

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása