2015. április 04. 04:04 - Az 500 legjobb album 2 arca

407. Minutemen – Double Nickels on the Dime (1984)

minute.jpg

Lepa

Azta, 43 számos dupla album? CD-n meg szimpla... A kezdés meggyőző. Jó rövidek a számok (most már értem a zenekar nevét), nehéz lesz követni a címeket. De pl. a Nature Without Man jó. Amúgy sokszor a NoMeansNo jut eszembe erről a zenéről, az ilyesmi, csak hosszabb számokkal. Nagyjából egységes a színvonal, nehéz elkapnom a számcímeket. A Toadies is jó pl. Meg az, amelyik 38 percnél van – My Heart and the Real World. :) Meg az utána levő – a History Lesson pt 2. talán? (Igen – kinyomoztam.) További kiemelendő: This Ain't No Picnic; Jesus and Tequila; Doctor Wu. Adok rá egy erős nyolcast, mert a stressz és a nehéz odafigyelés ellenére is kifejezetten élveztem. Jó kis rock és free jazz egyveleg. Amúgy szeretem én a rövid számokat, de néhol zavaróan rövidek, bele se tudod élni magad, és már vége is.

A- (8)

Virgin Listener Achievement; Pedálgyerek Achievement (Nature Without Man; Toadies; My Heart and the Real World; History Lesson pt. 2; Jesus and Tequila; This Ain't No Picnic)

Dönci

A Cohesion dobtémáját nyúlta le Dave Grohl a Scentless Apprentice-hez (és akakította át kicsit). Több ízben rendkívül idegesítő a zene. Megkönnyebbültem, hogy vége. Kap egy négyest.

C+ (4)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://500legjobb.blog.hu/api/trackback/id/tr757315776

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása