2019. május 17. 08:56 - Az 500 legjobb album 2 arca

13. The Killers – Sam's Town (2006)

sam.jpg

Lepa

Sorozatban a harmadik 2006-os albumot vesszük górcső alá. A Killers második (és eddig legsikeresebb) lemeze folytatta az első hagyományait: kicsit gitárpop, kicsit indie, kicsit táncolós, kicsit angolos – pedig amerikai. Sok rajta a sláger, de inkább álljon itt egy személyes történet a Read My Mind c. számról: mindig is imádtam az a nótát, első hallásra beleszerettem, és szerettem volna mindenképpen a lagzimon is hallani. Történetesen Dönci volt ott a DJ, így megkértem, valamikor menjen le a szám – ha máskor nem, vacsora alatt, mert nem annyira táncolható. Nos, a vacsorakezdő himnusz után egyből felcsendült a csodás kezdő szintiszólam, és annyira megható volt, hogy még jobban megszerettem. Életem top 20 kedvenc száma között biztos szerepel. Mi mást is választhatnék az egyszeri hallgatóknak (főleg, hogy a klipje is mókás)?

Ha csak egy számra van időd: Read My Mind

Dönci

Szerintem kb. ez volt 2006 legjobb lemeze. Többek között azért, mert az esetek nagy százalékában nem tudtam csak egyszer végighallgatni, és soha nem léptettem át egy dalt sem. Az indie-hatás még érződik, de már bőven fogyasztható minden darab. A When You Were Youngnál meg kevés erőteljesebb szám született valaha. Na, beigazolódott, ezt is le kell pörgetnem újra, mert akkora királyság. Gyönyörű keretbe rendezett, igazi, 21. századi, amerikai rock 'n' roll. Mivel annak idején egy szigetes koncerten a My List volt rám a legnagyobb hatással, ezért azt mindenkinek jó szívvel javaslom, de a mai választottam az elképesztő gitárriffet hozzó Uncle Johnny lesz.

Ha csak egy számra van időd: Uncle Johnny

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://500legjobb.blog.hu/api/trackback/id/tr6314831670

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása