2015. április 15. 07:31 - Az 500 legjobb album 2 arca

396. Nas – Illmatic (1994)

nasillmatic.jpg

Dönci

Zeneileg elég ügyesek, de az MC-k szerintem nem az igaziak. Na jó, a The World Is Yours királyság. A Halftime is ütős, visszavonom az előbbieket. Utána megint közepesek jönnek sajna. A Represent is jóféle. Az It Ain't Hard to Tell is jó, azonban a jó pillanatok miatt sem tudok 5 pontnál többet adni. De ez egy izmos ötös.

B- (5)

Full Virgin Listener Achievement

Lepa

Már az intróból világos, hogy niggerezős gengszterrapről lesz szó. Szólok, ha hallok valami említésre méltót. A NY State of Mind szövege súlyosnak tűnik, amennyit értek belőle. A The World Is Yours is elég politikusnak tűnik, nem olyan rossz. Jönnek a szokásos stílusjegyek: minden számban sokszor el kell hangzania az előadó nevének és a nigga szónak. Amúgy úgy tűnik nekem, a szövegek erősek lehetnek, biztos is vagyok benne, hogy emiatt népszerű, mert zeneileg sokat nem nyújt. A vége felé el is laposodik nekem: vagy ugyanolyan, csak én unom. A raplemezekre járó szokásos értékelést kapja.

C+ (4)

Terrible First Date Achievement

Címkék: 1994 nas illmatic
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://500legjobb.blog.hu/api/trackback/id/tr957359722

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása