2015. augusztus 13. 07:00 - Az 500 legjobb album 2 arca

276. Mary J. Blige – My Life (1994)

maryjblige-my_life_300x300.jpg

Dönci

Az I'm Going Down az első, ami megfog. Az is azért, mert inkább swing, és kilóg a lemezről. Az I Love You se rossz. Nem zavart, háttérbe elment, 5 pont.

B- (5)

Virgin Listener Achievement

Lepa

Biztos a Dookie miatt nem figyeltem fel erre az albumra 1994-ben. A címe nem túl sokat sejtet. A borítója alapján mégis pont ilyenre számítottam. Amúgy a Mary Jane valahonnan ismerős, így buktam a full virgint. A You Gotta Believe-ben kegyetlenül sok a felesleges hajlítás, értem én, hogy jól énekel, de ez nekem túlzás. A számcímek is szörnyűek (I Love You; I Never Wanna Live Without You), a zenét pedig nagyon unom már a végére. Fogalmam sincs, hogy került a listára.

C+ (4)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://500legjobb.blog.hu/api/trackback/id/tr247693898

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása