2015. október 31. 11:29 - Az 500 legjobb album 2 arca

197. AC/DC – Highway to Hell (1979)

acdc_highway_to_hell.JPG

Lepa

Sose tudtam pontosan, hogy mikori szám a címadó, csak azt, hogy klasszikus. Nem gondoltam volna, hogy '79-es, nyolcvanas éveket mondtam volna. A Girls Got Rhythm is jó. Aztán meg a negyedik szám, a Touch Too Much. Ez még nem metal, inkább csak hard rock. Kellően vagány, tökös. Én nem szoktam ilyet hallgatni, de nem zavar, sőt néha jólesik. Anno ez az album alap lehetett, ma már kismillió ilyen zenekar van. Végül is a Tankcsapda is nagyjából ezt tolja nagyjából 20 éve. Az If You Want Blood is (címéhez mérten) tökös. Ma is jó kedvemben vagyok, de szerintem bele is fér az A-kategóriába.

A- (8)

Dönci

A címadó szám jó nyitány, akármennyire szétjátszott dal, még mindig kajmánság. A Girls Got Rhythm is kiváló. Egyébként ez is tipikusan az a zenekar, akit 2 hangból felismer az ember. Nem variálnak sokat a stíluson (és a dalok tematikáján se), de rendkívül autentikusan űzik. Lovasi írta/mondta valahol, hogy a legjobb AC/DC cover band maga az AC/DC, és valahol ebben igaza van. A Touch Too Much is ezt támasztja alá. Egyébként hangulatos számok ezek, a háttérben kifejezetten jók, de nem hiszem, hogy magamtól gyakran kedvet kapnék hozzájuk. Viszont az is igaz, hogy pont az a kategória, amit bármikor elviselek. Nehéz lesz így értékelni. A Shot Down in Flames elég tökös volt. Az If You Want Blood is ügyes. A Night Prowler el van nyújtva a végén. Hát, azt hiszem gyenge hetes lesz.

B+ (7)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://500legjobb.blog.hu/api/trackback/id/tr48038756

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása