2015. november 09. 06:48 - Az 500 legjobb album 2 arca

188. Elvis Presley – From Elvis in Memphis (1969)

fromelvisinmemphis-rem-eu2000-1.jpg

Dönci

Utánanéztem, a lemez egyik dalát sem jegyzi szerzőként Elvis. Azt gondoltam pedig, hogy voltak saját nótái is. Amúgy háttérben nem rossz az első szám, a második címe (és refrénje is egyben) fülbemászó. :) Sokkal lassabbak ezek a dalok, mint azt vártam volna a bennem élő Elvis-kép alapján. Azért a lemez közepére (az It Keeps Right on A-Hurtin'-től) kellőképpen unalmas ahhoz, hogy várjam a végét. A Gentle on My Mind az első, amire igazán oda lehet figyelni a countrys eleje miatt. De aztán nem tartja fenn a figyelmet. Furcsa, régen vártam ennyire, hogy véget érjen egy lemez. Valamiért nagyon nem kapott el most. Az In the Ghetto akkora sláger a lemez végén, hogy még én is ismerem (sőt, Nick Cave is feldolgozta). Mellesleg az jó szám is (főleg a bridge-ek miatt). Viszont ez sem menti meg a lemezt attól, hogy csak erős négyes legyen.

C+ (4)

Lepa

Tényleg elég „feketés” hangja volt Elvisnek, így kép nélkül hallgatva. Amúgy nem nagyon tűnnek ismerősnek a számok. Talán az I'm Movin' ont hallhattam már, annak a női kórusa olyan ismerős. Ezért megint nem merek magamnak szüzességi érdemérmet adni. Az Any Day Now nem rossz szám, és azt biztos ismerem valami feldolgozásból. Az In the Ghetto se rossz. Mindezzel együtt egy letűnt korszak albuma, és nem tudom, anno mennyire lehetett világmegváltó.

B (6)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://500legjobb.blog.hu/api/trackback/id/tr218063280

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása