2015. december 19. 07:00 - Az 500 legjobb album 2 arca

148. Led Zeppelin – Houses of the Holy (1973)

led_zeppelin_houses_of_the_holy_300x300.jpg

Dönci

Ismét hiánypótlás. Életemben nem hallgattam meg 5 LZ-dalnál többet. A The Song Remains the Same viszont egyből bejön. A gitárok nagyon megkapóak. A második szám is nagyon hangulatos. Nem annyira esős, mint a címe sugallja, de elég szép. A legnagyobb probléma szerintem a jellegtelen (vagy kevésbé erőteljes) énekhanggal van. Sokkal jobbak az instrumentális részek (pl.: Over the Hills and Far Away). Nem csoda, hogy nem tudtam, mit jelent a Crunge szó, ezt ők találták ki. :) A Dancing Days feledhető. A D'yer Mak'er meg reggae, egész meglepő – de kellemes meglepetés. A No Quarter meg elég pszichedelikus, nem is rossz. A The Ocean se rossz a végén, de valahogy azért hosszúnak éreztem a lemezt. Pedig nem az. Kap egy gyenge hetest.

B+ (7)

Virgin Listener Achievement

Lepa

Bevallom, a Zeppelin munkásságában annyira nem vagyok otthon. Meg is lepett az első szám, valami keményebbre számítottam. De nem rossz. A Rain Song egyenesen szép. Az Over the Hills… is tetszik. A Crunge őrülete hol tetszik, hol már egy kicsit idegesít. A D'yer Mak'er se olyan, mint amilyennek az LZ-t elképzeltem. Ilyen kicsit ska, kicsit reggae jellegű hatást érzek rajta. Hmm. A No Quarter sokkal művészibb, ez már beleillik a képbe. Mindenesetre ez is jó, de szinte az egész lemez tetszik eddig. Az utolsó csak a többi mellett tűnik átlagos(an jó)nak, megkap tőlem egy kilencest.

A (9)

Virgin Listener Achievement; Pedálember Achievement

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://500legjobb.blog.hu/api/trackback/id/tr788169622

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása