2016. január 14. 01:22 - Az 500 legjobb album 2 arca

122. Run-D.M.C. – Raising Hell (1986)

run-d_m_c_raising_hell_300x300.jpg

Dönci

A Peter Piper jó kis átköltése a gyerekmondókának, az utána következő It's Tricky meg még jobb. Eléggé ügyes MC-k ezek a komák. Az Aerosmith-szel felvett Walk This Way ezen verziójában Steven Tyler hangja jobb, mint az eredetiben, mert itt már rekedtebb. Viszont az eredeti dal jobb. Az It Is Live és a Perfection nagyon hasonlók, és sajnos mindegyik csak közepes. A Hit It Run és a címadó megint jók. A You Be Illin' is hangulatos. Viszont fura, hogy kicsit hosszúnak érzem itt már a lemezt, pedig összesen csak 40 perc. A Dumb Girl eléggé vicces. :) A zárlat is frankó. Szerintem magszavazok neki egy izmos hetest.

B+ (7)

Similar Taste Achivement

Lepa

Azért ritkulnak már a rap/hip-hop lemezek így a lista elejéhez közeledve – vagy én érzem úgy. Az első szám nem rossz amúgy, és a nevem is benne van! Az It's Tricky viszont sokkal jobb, abban van egy kis rockos alap is. Innen egyenes út vezet a Beastie Boys későbbi albumaihoz (bár az első pont ugyanebben az évben jött ki). A Walk This Way pedig talán a leghíresebb számuk (én ezzel ismertem meg a zenekart az MTV-n). Jó kis nóta. A Perfection is. A címadó is tetszik. A Proud to Be Balck se rossz a végén. Bár nem tudtam végig annyira odafigyelni, a szövegekre meg pláne nem, de így is simán jó albumnak hallottam.

B+ (7)

Similar Taste Achivement

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://500legjobb.blog.hu/api/trackback/id/tr488258696

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása