2016. március 30. 00:46 - Az 500 legjobb album 2 arca

46. Bob Marley & the Wailers – Legend (1984)

legend.jpg

Dönci

Az Is This Love nagyon tetszik, az eddigi leginkább kedvemre való Bob Marley-dal az ismeretlenek közül. A No Woman, No Crynál rájöttem, hogy ez válogatás. :) Az a dal élőben is működik, sőt, a stílusra jellemzően sokkal jobban. Ha ránéztem volna a megjelenési évre vagy a tracklistre, árulkodó lehetett volna. Egyébként elég jól összerakott válogatás. Ér egy erős hetest.

B+ (7)

Lepa

Válogatás, mi más lenne? Reggae-nél mondjuk annyira nem zavaró, nincsenek nagy különbségek a művész korszakai között. De mivel már több albummal szerepelt a listán, kicsit feleslegesnek tartom. Az jó húzás viszont, hogy a No Woman No Cry élő változatban került fel. Jó hosszú lett, de akármeddig el lehetne hallgatni. A Three Little Birdsöt is nagyon szeretem, és talán már leírtam, hogy mindig eszembe juttatja a Legenda vagyok c. filmet (aki látta, tudja miért). A Buffalo Soldier is nagy sláger, jól vannak összeválogatva a számok. A One Love dubos remixe se rossz. A Redemption Song pedig az egyik nagy kedvencem (és az műfajilag nem is reggae), de igazából Joe Strummer előadásában szeretem a legjobban. A Jamming meg jó zárás az album végén. Nem untam egyáltalán, de válogatás lévén nem adhatok ennél jobbat.

A- (8)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://500legjobb.blog.hu/api/trackback/id/tr548532272

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása