2016. december 04. 04:06 - Az 500 legjobb album 2 arca

406. R. Kelly – I Believe I Can Fly (1996)

Dönci

Hát, ezt a számot már annyiszor hallottam, hogy megutáltam. Pedig előtte sem szerettem különösebben. Mindenesetre megpróbálom ezt félretenni az értékelésnél. Hű, elkalandoztam, kikapcsoltam, de még mindig megy a szám. Legalább egy perccel hosszabb, mint kéne.

B- (5)

Lepa

Ezt mindig is nyálas számnak tartottam. Fülbemászó, meg minden, de túllép egy bizonyos határt.

B- (5)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://500legjobb.blog.hu/api/trackback/id/tr5212015328

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása