2017. március 21. 07:00 - Az 500 legjobb album 2 arca

299. Prince – Sign o' the Times (1987)

Lepa

Az azonos című albumot is meghallgattuk már, az se tetszett, meg ez a szám se. Ahogy tegnap Madonna esetében, most továbbra is fenntartom, hogy a 80-as évek diszkózenéje nagyon nem nekem való. Szerencse, hogy akkoriban kicsi voltam, és nem járhattam diszkóba (bár ott lehet, hogy Korda Gyurit hallottam volna...)

B- (5)

Dönci

Milyen furcsa, hogy Prince se él már. A dal címére emlékszem még az 500 lemez idejéből, viszont a szám nem maradt meg. Valamiért ma egészen viselhető (nem tudom, mit írtam akkor). Jó a monoton kotyogás és a hipnotikus basszus. Ráadásul a szöveg is jó (már amennyit értek belőle). Lehet, hogy Prince-től egy-egy dalt kéne mindig hallgatnom, akkor szeretném. Korrekt hetes.

B+ (7)

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://500legjobb.blog.hu/api/trackback/id/tr2312353013

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása