2017. július 05. 07:00 - Az 500 legjobb album 2 arca

193. The Drifters – There Goes My Baby (1959)

Lepa

Na, most lépünk két évet az időben, de még mindig az ötvenes években vagyunk. Én azt hittem, hogy a lista ezen szakaszában már sokkal újabb számoknál fogunk járni (hiszen a popzene is elvileg fejlődik), de lehet, hogy naiv vagyok. Amúgy ez is ugyanaz az akkordmenet, mint két napja a Maybe, de egy fokkal hangulatosabb.

B (6)

Dönci

Ez az '50-es évekbeli blokk annyira nem fekszik nekem sajnos. Ez is nagyon tipikus darab. Lehetne akár a Cry Baby is. Türüpp-türüpp meg minden jellegzetes ismertetőjegy, de nekem azért hiányzik a sablonokból kitörés.

B (6)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://500legjobb.blog.hu/api/trackback/id/tr1112637037

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása