2017. szeptember 06. 01:30 - Az 500 legjobb album 2 arca

130. Rod Stewart – Maggie May (1971)

Dönci

Ezt mondjuk nem értem, mit keres itt. Sima country-folk, ráadásul női név a címe. :) Mindenesetre Rodnak jó hangja van, ezt soha nem vontam kétségbe, csak olyan szinten sablonos a felépítése ennek a számnak, hogy ihaj. Kap egy hatost.

B (6)

Lepa

A szokásos rekedtes hangot kapjuk Rod Stewarttól, na meg egy hangulatos, kicsit countrys beütésű, egyszerű dalocskát (ami cserébe jó hosszú). Nincs benne világmegváltó zenei megoldás, de a vidám hangulat és a dallamossága megvesz magának. Szerintem nem ismertem (van rá alibim, hogy 1971-ben miért nem hallottam), és örülök, hogy megismertem. Azért meglep, hogy beelőzi például az Eleanor Rigbyt is.

A- (8)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://500legjobb.blog.hu/api/trackback/id/tr5112799788

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása