2017. szeptember 07. 01:29 - Az 500 legjobb album 2 arca

129. Steppenwolf – Born to Be Wild (1968)

Lepa

Ez a szám a rockerek (és a rocker életérzés), különösen a motorosok egyik legnagyobb himnusza. Én sose szerettem különösebben a refrén bugyuta dallamát, viszont a zenei alap jó, és az orgona-/szintihangzás is sokkal jobban illik a zenéhez, mint amilyennel a nyolcvanas években próbálkoztak. Emiatt, és a sodró lendülete miatt azért belefér a tegnapi számmal azonos kategóriába, de nekem a csúcstól ez is távol van.

A- (8)

Dönci

A motorosfesztiválok kötelező darabja. Sajnos a filmet még nem láttam, de egyszer biztosan bepótolom. Régen mindenki azt hitte, ez egy The Doors-szám. Hogy miért, abban bizonytalan vagyok, mert itt inkább a gitárok vannak előtérben, nem a szinti. Mindenesetre korszakalkotó és nagy hatású darabról van szó. Kap is egy nyolcast.

A- (8)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://500legjobb.blog.hu/api/trackback/id/tr5812799792

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása