2017. szeptember 17. 01:19 - Az 500 legjobb album 2 arca

119. Fleetwood Mac – Go Your Own Way (1976)

Lepa

Na, errő a számról például nem tudtam, hogy ki az előadója, de ismertem régóta. Most már legalább tudok Fleetwood Mac-számot mondani, mert eddig nem tudtam volna, pedig már az 500 legjobb album alatt is volt alkalmam megismerkedni velük. Sőt, nem is volt rossz, csak megfeledkeztem róluk. Na mindegy, ez a szám a refréntől fogva jó, bár kicsit emlékeztet a tingli-tanglisága a Szerelemvonat c. magyar örökbecsűre...

B+ (7)

Dönci

Ez a szám meg úgy folyik el a háttérben, hogy semmilyen érzelmet nem vált ki belőlem. Ha tippelnem kellett volna, azt mondtam volna, hogy valami nyolcvanas évekbeli hajrock-zenekaré, de '70-es évek, és várom a végét.

B- (5)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://500legjobb.blog.hu/api/trackback/id/tr5312818914

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása