2017. szeptember 30. 01:06 - Az 500 legjobb album 2 arca

106. Bob Dylan – Mr. Tambourine Man (1965)

Dönci

Na, ez kiemelkedő. Jó a szöveg, erre a fátyolos énekhangra meg mindenképpen felkapja a fejét az ember. Kíváncsi vagyok, mik lesznek az első 100-ban, ha ez mondjuk nem jutott be (vicces lesz, ha nálam se jut be, bár volt már arra példa, hogy lejjebb került valami a listán, mint számítottam rá). A szájharmonika is jóféle. Nagyon sokat nem tudok áradozni erről (a szóló is jó), úgyhogy kap egy nyolcast.

A- (8)

Lepa

Lehet, hogy elfogult vagyok Dylannel kapcsolatban, ráadásul ez az egyik első szám, amit megismertem és igazán megszerettem tőle – de szerintem tőlem akkor is 10-est kapna, ha nem ő adná elő (de pont így hangzana az énekhang természetesen). :) Nem mintha világot váltana a maga 4 akkordjával, de nem lehet nem átérezni a szépségét. Legalábbis én nem tudok elmenni mellette, pedig már sokszor hallottam.*

A+ (10)

*Szokás szerint csak élő verzió van a YouTube-on, stúdióváltozat nincs. Mindegy, ez is királyos.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://500legjobb.blog.hu/api/trackback/id/tr912890412

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása