2017. október 28. 07:00 - Az 500 legjobb album 2 arca

78. James Brown – I Got You (I Feel Good) (1964)

Dönci

Itt már az első rekesztés is híres. Ez is kitörölhetetlenül nagy sláger a poptörténetben. Valószínűleg a világ minden táján ismerik. Jó sok reklámba és filmbe belekerült, ahogy azt kell. Mondjuk lehet, hogy elég lett volna 2 perc ebből, nem kellett volna még egy verze- és refrénismétlés.

B+ (7)

Lepa

Hmm, tisztára azt hittem, hogy ez a szám már szerepelt. Mindenesetre nagyon biztos voltam benne ezek szerint, hogy szerepelni fog. A fúvósok nagyon kellenek bele, anélkül sokkal egysíkúbb lenne az egész, így viszont egy mindenki által felismerhető (és ismert) gigasláger. Ennek ellenére én csak mérsékelten szeretem, vagy csak már meguntam.

B+ (7)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://500legjobb.blog.hu/api/trackback/id/tr1213047852

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása